Flytting 2.0

Her på bloggen har det vært en del stille fra meg i det siste. 
Jeg har rett og slett ikke trivdes så bra i kollektivet jeg bor i og plass problemer og ubehag har stått i veien for at jeg kunne få gjort ting jeg skulle gjort.
Men nå skal jeg nemlig flytte igjen. Faktisk bare rett oppi gaten her. Jeg får nå plass til alle tingene mine så de slipper å ligge på et lager vi må leie. 
Jeg ser utrolig fram til å få kommet meg ut herfra og inn der. Og ikke minst bo med stebroren min. 
Blir fint å ha noe familie rundt meg i det daglige. Det blir også to fremmede utenom det, men det er jo egentlig bare litt spennendes.
(De jeg har bodd med her er forresten bare hyggelige. Så de er ikke grunnen til at jeg ikke trives. Men de er derimot i en veldig annen fase i livet enn det jeg er.)

Akkurat nå sitter jeg omringet av rot med pcen foran meg. 
Jeg tenkte jeg skulle begynne å pakke, men fant så ut at jeg ikke hadde noe å pakke det ned i. De to flytte eskene jeg hadde liggende er allerede fylt opp. 
Så jeg får heller vente med det til eventuelt i morgen, og i mellomtiden må jeg leve i rotet. 

Nå håper jeg at jeg i hvert fall får det litt bedre igjen og at ting faller på plass♥

Og husk at om du flytter ut for første gang at du selv går på visning slik at du vet hva du går til. 


#moving #flytting #take2 #newplace #house #update 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg