Sommerdag i Oktober

I går var det 20 grader og sol. 
Kan ikke huske å ha hatt 20 grader midt i oktober før. 
Jeg tok derfor og hev meg på sykkelen og tok turen ut. Jeg fikk også besøk av André som måtte gå etter meg og sykkelen en liten stund før vi satt oss ned i parken. Det er så koselig å ha en park i nærheten.
Da solen gikk ned gikk vi inn og så noen episoder av Vampire dairies, siden André aldri hadde sett det. 


Oktober er en måned jeg forbinder med skrekkfilmer, høstfarger og Halloween. Noe jeg elsker. 
Det blir mørkere og kaldere, men samtidig er det fargerikt.
Det er tid for kose gensere, varme tepper, kakao og gøye serier (med unntak av denne dagen).
Hvilken serier følger du med på i høst?


#sommerdag #oktober #varmt #sol #october #unexpected 

4 kommentarer
    1. Hvorfor skriver du så lite om personlige ting? Før gjorde du ofte det og det var hjelpsomt for mer hvertfall

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg