Lørdags vors og Søndag vibes

I går hadde min bror vors som jeg var med på hjemme hos oss. Han har alltid pleid å være med på mine fester som jeg pleide å ha, og dette er første gang jeg har vært på en med bare hannes venner. 
Jeg var litt små nervøs siden jeg ikke har vært rundt en gruppe mennesker i en slik sammenheng på lenge nå. Jeg trives best når det er folk rundt meg, men nye situasjoner er alltids litt vanskelig uansett. 
Fjoråret ble et ganske vanskelig år for meg og til tider følte jeg meg rimelig isolert.
Men gårsdagen gikk veldig bra og jeg koste meg. Det hjalp også at det bare var et vors så da de stakk på byn gikk jeg opp på rommet og hev med under dynen med serie.

Det føles innimellom som det ikke helt har gått opp for meg at jeg har flyttet igjen. Vanligvis har det pleid å gå veldig bra noe det for så vidt også gjorde denne gangen, men jeg har nok ikke helt blitt vandt til det nye stedet enda.
Det er fortsatt to ledige rom i kollektivet, så huset hittil har føltes utrolig tomt med bare meg og stebroren min boende. Jeg tror det er det som gjør at jeg ikke helt har falt på plass enda. 

I dag har jeg skikkelig søndags følelse. Så jeg lagde meg noe mat og tok på nyeste episoden til Shane Dawson i Jake Paul serien. 
Jeg syntes det er så rart hele greien. For i gjennom Shane sin serie får man se Jake i et annet lys og han virker ikke så fæl, men ser man han i sine egne videoer (selv de aller nyeste) så virker han helt på tryne.
Jeg har aldri fulgt med på Paul familien og kommer nok aldri til å gjøre det heller, men Shane sine videoer er spennede å følge med på.
Har du sett Shane Dawson serien?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg