Cyrus vs Cyrus

Det er så deilig å hive seg under dynen etter å ha vært ute i kulden. 
Det føltes liksom ikke så kaldt når jeg var ute, sikkert fordi jeg var godt kledd. Men da jeg skulle gå inn følte jeg meg bare totalt stiv i armer og ben, følte jeg gikk som en pinne bortover gaten.
Planen var egentlig bare og gå ut i sånn 5 min men så møtte jeg på min tidligere kollektiv buddy Ole Martin, så da ble jeg stående ute i over en time. 

Det er så sykt men samtidig utrolig gøy å se alle de forskjellige menneskene som samler seg ute for å spille Pokemon Go. Spesielt ved raids på gymmene så dukker det opp så utrolig mange. Barn i 9 års alderen og voksene helt opp i 60års alderen er ute og aktivt spiller. 
Det er jo på mange måter fint da. Folk er aktiv og sosiale. Man får også muligheten til å møte mange nye mennesker og det er generelt noe koselig å drive på med. Spesielt for min generasjon som hadde en barndom hvor Pokemon var “all the hype”. 
Føler ikke blogg er et sted å snakke om Pokemon Go egentlig, mest fordi bloggere generelt ikke er helt den gruppen som er inni slike ting. 
Men det er en stor gruppe mennesker som er ute å driver på med dette hver dag. 

Nå sitter jeg å ser på Cyrus vs. Cyrus som er et interiør og oppussings program med Tish og Brandi cyrus. Altså moren og storesøsteren til Miley Cyrus. 
Digger den familien altså. Gi med Keeping up with the cyruses istedefor Kardashians, så skal jeg heller begynne å se på reality.
Også utrolig hvor like søstrene er både i utseende og stemme. Også elsker jeg interiør og design så det er gøy å se på slikt innimellom. 
Dette ligger altså ute på hayu. som du kan bruke om du har tv2 sumo.
Der ligger det også masse annet reality, noe jeg ikke er så fan av. Men om du er det, så sjekk det gjerne ut!


#pokemongo #pogo #cyrus #reality #hayu #tv #ute #kulde #høst 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg