Marble Stationary

Jeg kjøpte nylig disse utrolig fine kontorsakene i “marble” design og kobber/rose gold. Selv stiftene i stiftemaskinen er kobber farge. 
Jeg prøver å ha et organisert pc bord på rommet som jeg kan bruke når jeg skal sitte på pcen eller ordne med papirer. Tidligere har jeg brukt sminkebordet (eller sengen). Men fra nå av vil jeg at sminkebordet kun skal være til sminke. Sminkebordet jeg har er det egentlig ikke så god plass på, så er ganske herlig at jeg nå har plass til både sminkebord og skrivepult/pc bord på rommet.
Det blir enda bedre når jeg endelig blir ferdig med oppryddingen på rommet. Når jeg er ferdig med det skal jeg bare ta meg en hjemme spa dag og slappe av.

Hva syntes dere om kontorsakene?

Jeg kjøpte også en ekstra holder til sminkekostene mine. ♥

#marble #stationary #cuteaf #cute #marmor #rosegold #copper #kobber #stayclassy

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg