Update

Jeg har bodd i den nye leiligheten noen uker nå, men føles ikke helt normalt enda. 
Det meste er på plass, men er fortsatt en del småtteri jeg ikke har orket å styre på med enda. 
Føler ikke at det har tatt meg så lang tid å komme på plass før, men kanskje det bare er det faktumet at jeg har flyttet en del på kort tid som gjør det. 
Og at det er to ledige rom i kollektivet, noe som gjør at det føles som et veldig uferdig kollektiv. 

Nå er i hvert fall Halloween like rundt hjørne og jeg har absolutt ingen planer. Det som frister mest for tiden er å hive på seg den mykeste genseren jeg har og spise hele dagen. Skulle hatt en person som bare kom å leverte kinamat til meg når jeg følte for det.
Det er lov å være sliten, eller? 

Jeg har ryddet en del i dag så nå skal jeg sette meg ned å se på Gossip Girl. 
Bare en dag igjen til “The chilling adventures of Sabrina”. Skal du se den nye serien?
De som pleide å se “Sabrina the teenage witch” er nok godt kjent med karakteren allerede, dette blir derimot en litt mørkere variant. 

xoxo ♥

Ps: Sliter du med psykisk uhelse? Snakk med en venn eller et familiemedlem. Det finnes også steder på nett du kan snakke anonymt. En av disse sidene heter “sidetmedord”. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg