Vaske FAIL

Etter jeg klarte å få rødmaling på genseren og buksen min lå jeg de i vann, og klarte å glemme de noen dager før jeg så i dag hev de i vaskemaskinen. 
Jeg tenkte først å ta det på 60 grader for å få vekk rødmalingen så godt som mulig, men min mor advarte om at dette tålte ikke genseren så da tok jeg på 30 grader istede.
Men da jeg skulle ta det ut av vaskemaskinen fikk jeg likevel meg et lite sjokk.

Førbilde av genseren (via snap som er det eneste bilde jeg fant):

Og etter: 

Den er faktisk enda mindre i virkeligheten, og tror den kun passer en 1-2 åring nå, haha huff. Jeg var så bekymret for at rødmalingen ikke skulle gå vekk at denne så jeg ikke komme. Den gikk fra oversized til baby størrelse.
Utrolig kjipt men latterlig komisk på samme tid. Den er i det minste søt da.
Det var en Dorthe Skappel genser som min mor hadde strikket, heldigvis gidder hun å strikke ny til meg.

I dag kommer det noen folk på visning, så gårsdagen ble brukt på litt rydding så det skal se ok ut til de kommer. 
De to siste rommene står fortsatt ledig i kollektivet, som nevnt tidligere. Så får se nå om det kanskje kommer flere inn her. 

xx

#fail #vask #genser #krympet #

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg