Prosecco and Macarons

Hver gang jeg spiser makroner ender jeg opp med å ligge å drømme om de i ettertid å ønske at jeg hadde eget makron lager, det er så godt! 
Nå er jeg nettopp kommet jeg fra en gjenåpning av en frisørsalong i nærheten som har vært under oppussing hele oktober måned. 
Stedet har blitt så utrolig fint nå. Veldig moderne. 
Jeg kunne ikke ta så alt for mange bilder…for vell.. kleint. Men  noen fikk jeg tatt. 
Det var også 20% på alt så da plukket jeg med meg en shampoo som skulle være bra for håret mitt. 
Jeg har drevet med hjemmebleking i sikkert 2 år nå og klippet tuppene selv. Så håret mitt er ikke super glad i meg for tiden. 
Så det trenger litt kjærlighet, og det skal det få. 

Det er også utrolig greit å ha en frisørsalong så nærme, også med så mange hyggelige folk. 
Jeg har gått forbi den en del den siste måneden og sett de styre på med oppussingen, så var gøy å se det ferdig nå.


Nå skal jeg hoppe rett i kosebuksen og ta på en film og bare kose meg frem til jeg skal sove.
Frisør salongen heter Marcel Frisør btw og ligger i Bergen. 

xoxo 

#frisør #salong #makroner #prosecco #muffins #cupcakes #gjenåpning

6 kommentarer

Siste innlegg