Pakken kom frem til slutt // Nye vipper

Pakken jeg ventet på kom frem til slutt.
Jeg bestilte hjemlevering fra Vita og “helt hjem” skulle levere. Og det gikk visst ikke så bra og pakken endte opp med å være helt forsvunnet til slutt. Så da ble det sendt ut ny og med vanlig levering. 
Så etter mye venting, fikk jeg endelig det jeg bestilte. Jeg bestilte ny shampoo etter jeg gikk tom. 
For tiden bruker jeg Lee Stafford sin Everyday blonde. Og jeg er usikker på om jeg liker den eller ikke. Håret mitt er ganske tørt etter mye bleking, så om noen har noe råd der. Leave a comment! 

Nå har jeg endelig også vipper igjen! Så da kan jeg drive på med noen nye sminkelooks. 
Er usikker på hva jeg vil finne på der enda, så om noen har noe tips eller farger de vil se osv så kom gjerne med det i kommentarfeltet! 

“Ash 3D” er de jeg har brukt mest og liker de veldig godt på. De passer perfekt til sminkelooks, men kunne ikke brukt de til hverdags. De er ganske “mye” og man kan fort få litt blurry syn hvis man går med de for lenge. Derfor kjøpte jeg også “Gabbie” for å se hvordan de er på.


Hvilket vippe merke er din favoritt?

#sweedlashes #fav #vipper #lashes #elsk #vitaexclusive #leestafford #shampoo #blond 

4 kommentarer
    1. Avocado-olje i håret er virkelig gull for tørt hår! 🙂 Olivenolje funker det også, men avocado er best, så lenge man får oljen skikkelig ut av håret når man dusjer 🙂 Jeg sjamponerer bare flere ganger, så går det som regel fint! Litt arbeid, men det er ingenting, som jeg har prøvd i hvert fall, som gjør håret finere 🙂 Har det i minst en halvtime/time, og da blir mitt tjukke, krøllete hår god som gull etterpå! Anbefales på det sterkeste 🙂
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg