Moschinoxhm // Ny Ari sang

I natt fikk jeg bare noen få timer med søvn og ble vekket klokken 9 av alarmen. Jeg elsker Moschino og måtte selvfølgelig ta turen inn på H&M sin nettside for å se collab kolleksjonen. 
Alle andre er så opptatt av Gucci og disse merkene, men personlig er jeg mer en Moschino girl. 
Jeg hadde ingen ide hva prisene ville være med tanke på at dette var en kolleksjon med H&M, men prisen var garantert varierende. Noe helt ned i 199kr og noe helt opp i 4000kr. 
Akkurat nå er jeg absolutt ikke i noe posisjon til å bruke den slags penger med mindre jeg selger sjelen min på ebay. Noe som alltid er et valg I guess. 
Heldigvis hadde jo ikke alt syke priser så jeg fikk skaffet meg en genser. Noe jeg har innsett at det er en stor mangel på i skapet mitt. 
Kjøpte du noe fra kolleksjonen?
Bilderesultat for moschino hm
(Bilde fra google. Offisielle bilder fra kolleksjonen)

Jeg hørte nylig den nye sangen til Ariana og lyric videoen ga meg noen seriøse “burn book” fra mean girls vibe. 
I selve sangen derimot takker hun exene sine for å ha gjort henne til den kvinnen hun er i dag. Noe jeg syntes er en fin måte å se på motgang når det er mulig.
Hva syntes du om Ariana sin nye sang? 

#moschino #hm #moschinoxhm #klær #mote #musikk #sang

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg