Friyay makeup look

Akkurat nå sitter jeg å ser på den kleineste filmen med Drew Barrymore “never been kissed”. 
Jeg har sett den før og syntes å huske den var smålig klein, men kunne ikke huske at den var så klein at man blir helt klam. 
Noen scener føles som tortur. Men de scenene som ikke er totalt kleine er koselige, så det funker.

På bilde bruker jeg vippene “gabbi” fra Sweedlashes. Disse har jeg ikke testet før og liker de faktisk bedre tror jeg. 
“Ash 3D” er fortsatt en favoritt når det gjelder sminkelooks, men “gabbi” kan man fint gå med til hverdags (om man bruker falske vipper).
Jeg hadde egentlig lyst å prøve ut en litt mer kreativ look, men jeg eier ikke fantasi og ikke har jeg mye erfaring med det heller. Så istedenfor ble det noe fargerikt. Kom gjerne med noen kreative forslag! 

Jeg ville egentlig bare stikke innom og si God Fredag xxx


Og ja det skal stå Friyay…fordi yay. 

#sminke #makeup #nyx #morphe #tarte #friday 

8 kommentarer

Siste innlegg