Husk å ha det gøy

Jeg merker at i tyngre perioder har jeg lett for å stille meg selv et spørsmål; “hvem er jeg?”
Noe som også leder til “Hva liker jeg?” 
Egentlig generelt dumme spørsmål da jeg i bunn og grunn vet veldig godt hvem jeg er. 
Sta, lidenskapelig, chill men til tider dramatisk, elsker gøy og humor, og bryr meg ofte for mye om folk.
Men av og til kan man nok trenge en påminnelse. 
Musikk er ofte en god hjelp for meg der. Både sang og dans har vært en stor del av meg siden jeg var liten og det kommer det nok alltid til å være det.
En god hjelp kan også være å møte en venn du har kjent lenge. En som kjenner deg godt. 
Kanskje du har forandret deg litt over årene, men det er både naturlig og helt ok. 
Å bli voksen er en naturlig prosess, men det betyr heldigvis ikke at du trenger å være voksen hele tiden. 
Så tillat deg selv en fri dag hvor du ikke tar livet så seriøst og gjør noe du pleide å like som barn eller tenåring.

♥Husk på å ta deg tid til gøy også♥

Her er forresten en litt kreativ versjon av sminkelooken. 
Jeg følte for å teste ut noe og valgte da og bare gjøre noe rimelig enkelt siden jeg ikke har mye erfaring i kreative looks. 
Kaller den for  “pastel galaxy” siden en galaxy look var det jeg gikk for. 

8 kommentarer
    1. Anonym: Lol, ja til tider viser folk deg hvem de virkelig er og gjør det klart at de ikke vil deg ditt beste. Men for meg kan det ofte være vanskelig å slutte å bry meg selvom jeg vet det ikke er bra. Hvis det gir mening. Men jeg øver meg på å ikke være så investert.

    2. Ser nå at det var formulert litt harsh. Lurte bare på hva du mente, regner dog med du har gjort dumme ting mot andre – tiltross for at du er for god. Men ja! Snu ryggen til folk som ikke vil deg vel.

    3. Anonym: Det har nok alle, det tror jeg ikke er til å unngå uheldigvis. Men ville aldri såret noen med vilje.
      Uansett poenget her var egentlig bare å ikke la livet veie deg ned og huske på å slappe og ha det gøy. 🙂

    4. Anonym: Sant for de fleste håper jeg. Men vet om flere som elsker å skape drama og putte folk i vanskelige situasjoner bare for sin egen underholdning. Både med og uten alkohol. Men forhåpentligvis er ikke de fleste slik.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg