Black Week

Jeg har egentlig prøvd å ikke skrive så mye om julen før vi er i desember. 
Julefilmer og julemusikk og alt dette må også vente. Det gjør desember ekstra spesiell og jeg liker å bevare den julegleden så mye som mulig.
Men nå er det ikke lenge igjen og i dag kom min mor innom med et lite tre til meg som jeg har plassert på skrivebordet sammen med kalenderene. 
Selvfølgelig har jeg kinder kalender, hva mener du? Kvalitet sjokolade.

Men FØRST blir det Black Friday. Årets store shoppingdag. 
En dag perfekt for julegaveshopping. 
Mine personlige favoritt nettsider å poppe innom på Black Friday er Cdon og Nelly til tross for at jeg sjeldent kjøper noe særlig med mindre jeg har holdt øye med noe i forkant. 
Blivakker, Vita og Coverbrands er også sider som er verd å ta turen innom. 
Mange butikker har allerede startet salget og kaller det “black week”, så kanskje en mulighet til å spare noen kroner på julegavene i år? 

Hva er ditt “must have” black friday kjøp? 
Hvilken butikker vil du ta turen innom på Black Friday?

#blackweek #blackfriday #shopping #salg 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg