Kuldegrader og årets tv kalendere

Føler det er såvidt jeg rekker å få med meg noe dagslys om dagene. 
Nå våkner jeg heller ikke så ekstremt tidlig om dagene heller pga. døgnrytmen min ikke er helt med meg.
Jeg våkner til strålende sol inn vinduet mitt, men før jeg rekker å faktisk spise og alt i mellom for å så ta turen ut er solen allerede på vei ned.
Jeg bruker litt tid på å komme meg ut døren når det er såpass kaldt ute i tillegg. -2 grader hjelper ikke akkurat på motivasjonen. 
Men jeg kom meg ut en tur og fikk med meg det siste av solen før den forsvant. 


WINTER IS COMING

Denne dagen har gått ganske fort. Jeg har drevet på med en sminkelook i et par timer, så kanskje tiden forsvant litt fra meg. 
Jeg er uansett på utkikk etter en ny serie å følge med på. Elsker å se på serie når jeg spiser middag. 
Når desember begynner blir det nok en julefilm om dagen og diverse tv kalendere, så da har jeg nok å se på. 

Hvilken tv kalender var din favoritt å følge med på når du var yngre?

Mine var: Jul på månetoppen, Jul i blåfjell og The Julekalender. Kan faktisk ikke huske noen andre kalendre! 

Her er årets tv kalendere: 

Nrk super: Julekongen

Viaplay: Det store eksperimentet

Tv 2 Zebra: The julekalender

Tv Norge: Jul i Blodfjell

Tv 2: Tinkas Juleeventyr 

Nrk nett-Tv: Jul i skomakergata

 

#jul #tv #kalendere #tvkalender #thejulekalender #kulde #vinter #november

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg