Pink with glitter

Har du opplevd å ha så aktive drømmer at du våkner opp helt utslitt? 
For slik har jeg det alt for ofte.
Rart at søvn som er noe av det mest naturlige som finnes skal være så vanskelig!

It’s like we forget how to human. 

Nå sitter jeg å tenker på om jeg skal begynne å smålig pynte til desember allerede nå, det er tross alt bare noen dager igjen uansett. Det må da være lov? 
Ser mange har begynt allerede.
Gleder meg til å bare få inn den koselige stemningen med lys og pynt, så mørke og kulden utenfor blir balansert ut. 
Jeg vet det er vinter, men må det være så mørkt hele tiden?
Har du begynt å pynte?

I går hadde jeg tenkt å prøve meg på en kreativ sminkelook. Jeg prøve det ut også, men jeg hadde egentlig ingen ideer eller noe bilde inspirasjon å følge. 
Så det ble ikke akkurat stort suksess. 
Men istedenfor endte jeg opp med denne looken her: 
Vippene “gabbi” fra Sweedlashes er garantert en ny favoritt.

Vippene “gabbi” fra Sweedlashes er garantert en ny favoritt.​

Kom gjerne med blogg innlegg tips/ønsker ♥ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg