Fulle mennesker = Gøye samtaler

Denne helgen har vært interresant. 
Først fikk jeg telefon på fredag kvelden av en som var rimelig full og overbevist om at stolen hannes hadde et fjes, var hjemsøkt og skulle ta han. 
Det var en hysterisk morsom samtale og fikk til og med snap av stolen, hvor det faktisk var på en måte formet seg et fjes i stolen. Så kan jeg se hvordan det i full tilstand ble en greie. 
Senere på kvelden fikk jeg besøk av en annen veldig full kompis, som da var i ekstremt godt humør. Han pratet i vei men ga ikke noe mening overhode. 
Samtale begynte et sted og endte opp et helt annet sted og det var overhode ikke forståelig. 
Men igjen fikk jeg meg en god latter. 

Samme kompis kom på besøk dagen etterpå (lørdagen), han hadde da tidenes hangover.
Vi koste oss med musikk og pratet om gårsdagen sammen med stebroren min. Da jeg gikk å la meg fikk jeg telefon fra han andre med stolen og det ble igjen en gøyal samtale. 

Og da er vi her. Søndagen. 
Har stort sett hatt besøk av en hele dagen og nå skal jeg bare slappe av.
Første søndag i advent og jeg bare føler det ikke i det hele tatt. 
Jeg har kost meg i helgen, men noe advent følelse har jeg ikke enda. Har ikke orket å røre kalendere mine engang. 
Julen får starte i morgen istede. 

Hvordan har din helg vært?

#helg #weekend #fun

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg