Julefilmene du må få med deg i desember

1. Nightmare before Christmas
2. Jack Frost
3. Miracle on 34th street
4. Polarekspressen
5. The Grinch who stole christmas
6. Love Actually
7. Elf
8. Hjemme Alene 1 og 2
9. Julenissen 1-3 

10. A christmas carol (personlig favoritt)

 

Filmene over ser jeg hvert år i tillegg til mange andre julefilmer. Harry Potter ser jeg også rundt denne tiden. 
For meg har det rett og slett blitt en tradisjon.
I år er det også kommet en del nye filmer som er verd å få med seg. 
Her er nye filmer jeg gleder meg til å se: 

1. The Christmas chronicles (netflix)
2. The Nutcracker and the four realms (foreløpig på kino)
3. The Princess Switch (Netflix)
4. The holiday Calender (Netflix)

 

Hvilken filmer ser du hvert år? 
Hvilken nye filmer gleder du deg til å se i år?

Licensed from: jill111 pixabay.com

#film #movies #julefilm #julefilmer #kos #topp10 #favoritter 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg