Interiør (Bilder)

Under black Week fikk jeg tak i en rabatt kode på plakater hos Desenio. 
Bestillingen hadde jeg hatt klar en stund og ventet egentlig bare på at det skulle passe å bestille plakatene jeg hadde lyst på. Og siden jeg fant rabatt kode tok jeg og bestilte. 
Jeg ELSKER bildene jeg bestilte. Den ene plakaten har en “rose gold” ramme noe som passer perfekt og den andre valgte jeg vanlig svart ramme til.
Den ene har jeg hengende på veggen over skrivepulten min og den andre har jeg plasser i skohyllen min like utenfor soverommet. 
Rommet jeg har i kollektivet har egen garderobe som hører til rommet. I garderoben er det masse hyller og diverse hvor jeg har plassert alle skoene mine og over de står nå dette bildet sammen men noen duftlys og en plante som henger ned langs hyllene. 
Jeg har også et duftlys fra Zoella som skal lukte som kjeks og slikt som man baker om julen. 

Hva syntes du?


#desenio #plakater #bilder #pretty #interiør #dekor #lys #duftlys #festivecookies #zoella

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg