2.juledag

Reklame | Popsocket (rabattkode)

Da var jeg kommet hjem.
Litt deilig med ro etter litt mye besøk de to siste dagene.
På julaften var vi få, så da var det rolig og kos og jeg fikk stort sett se det jeg hadde planlagt å se på tven.
I går kom broren min, svigersøster og nevøene mine på besøk. Noe de pleier å gjøre 1. juledag. Så da ble det kalkun og masse tilbehør.

I dag kom mamma sin samboer sin familie og spiste ribbe. Men i dag var jeg så sliten at jeg stort sett trakk meg tilbake og holdt meg på rommet.
Kom selvfølgelig ut å spiste, men holdt meg til kalkunen fra i går da jeg ikke er noe ribbe fan.

Så nå er jeg tilbake i kollektivet som ikke er kollektiv enda og planlegger å se noen av filmene jeg gikk glipp av.
Jeg gikk blandt annet glipp av Grinchen og litt andre filmer.

Håper alle har hatt en fin juletid med masse god mat og får en god romjul.
Mange butikker har også romjulssalg nå.
Blandt annet er det fri frakt på www.popsocket.no ut året. 
Og bruker du koden min “POPRLA” får du også 20% rabatt på kjøpet <3
Jeg kjøpte denne popsocketen til meg selv uten å vite hvilken deksel jeg skulle bruke den på.
Ironisk nok hadde jeg et matchende deksel som jeg ikke husket at jeg hadde. Så det passet perfekt.

Du kan også legge til “RLABLOGG” på snapchat

#popsocket #rabattkode #jul #mat #kos #2juledag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg