2019 via Instagram

Da jeg bladde nedover Instagrammen min innså jeg at jeg egentlig har postet ganske lite dette året.
Det er jo kanskje forståelig med alt som har skjedd i år. 2019 har absolutt ikke vært enkelt og jeg har opplevd noe ordentlig traumatisk. Den traumatiske hendelsen satt egentlig alt på pause og jeg klarte ikke fungere som normalt på en god stund.
Hendelsen gjorde jo også at jeg flyttet hjem og måtte leie bod til alle eiendelene mine. Og fant ikke nytt sted å bo før nå nylig.
Heldigvis flytter jeg ut igjen nå rett etter nyttår og får alle tingene mine tilbake.

Jeg gleder meg til å kunne bruke ringlyset mitt igjen og være et sted som er mer mitt eget. Jeg skal jo bo med to andre, men det er fortsatt mer rom for meg og mitt enn det har vært her jeg er nå.

Jeg håper jeg får gjort mye mer i 2020. Jeg vil virkelig sette blogg og Instagram mer i fokus.

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

Hvordan har 2019 vært for deg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg