4 Fast Food kjeder jeg kunne tenke meg i Norge

Hvordan kan det være så varmt og fint i April, og så kaldt og dystert i Mai.
Jeg har lyst å ha på meg lette og søte klesplagg og ikke kle på meg boblejakke. Get with the program liksom.
Ikke så mye å gjøre med det egentlig, med mindre vi samler en stor gjeng og tar soldansen. Men sånn seriøst, noen som tror det hadde fungert?

Akkurat nå har jeg sittet å sett på x antall youtube videoer. Den nyeste trender er å kjøre igjennom Drive thru og bestille nøyaktig det samme som personen foran i 24timer.
En gøyalt trend for all del. Men om noen norske youtubere vil hive seg på denne trenden kommer de til å slite en hel del mer enn disse amerikanerene.
Amerika er stor på fast food kjeder og ikke minst er det rimelig normalt med drive thru der.
Her er det derimot ganske få fast food kjeder (stort sett McDonalds som regjerer) og mindre vanlig med drive thru.
Jeg prøvde et rask google søk, og da kom det faktisk ikke opp noe som helst av drive thru, og det sto bare “McDondalds” gjentatte ganger nedover. Jeg vet derimot at det er en McDonalds Drive thru borte ved lagunen (I think?). Andre enn det vet jeg faktisk ikke om.
Ganske kjedelig challenge om man bare skal kjøre på McDonalds, og da i tillegg den samme McDonaldsen.

Jeg hadde faktisk en helt random drøm for kort tid siden om Chipotle. En Mexican fast food kjede i Amerika. Aner ikke hvorfor jeg drømte om det sånn ut av det blå (annet enn kanskje for mye youtube titting).
Men det fikk meg også til å tenke.
Det hadde vært litt gøy med flere fast food kjeder her i Norge, samtidig som det kanskje går litt imot hele det grønne samfunnet vi prøver å skape? Også kanskje negativt i forhold til kjøttindustri. Men det trenger jo ikke være helt negativt. Og de fleste fast food kjeder i Amerika har veganske alternativer. Så kanskje det finnes en måte å gjøre det uten å ha så mye negativ virkning.
Men flere restauranter og fast food kjeder hadde vært noe mange hadde hatt interesse av vil jeg tro. Og vi her i landet har vi en tendens til å fornorske maten og gjøre den sunnere. F.eks å gå på McDonalds her er ikke like sammenlignbart med å gå på en McDonalds i Amerika (heldigvis).
Jeg har alltid hatt lyst å prøve KFC. Og er definitivt interessert i å teste ut Taco Bell, Wendy’s, Dunkin Donut(!!!) ++
Det hadde også vært fint med flere drive thru muligheter.
Har du en fast food kjede du har lyst til å teste ut?

5 kjeder jeg kunne tenke meg å se her i Norge!
1. KFC aka Kentucky Fried Chicken
2. Dunkin Donut (trenger jeg si mer?)
3. Taco Bell
4.Chipotle

Come thruuuu drive thru —

Følg meg gjerne på Instagram/Snapchat “Rlablogg”

#fastfood #amerika #american #food #drivethru #yass

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg