5 Butikker jeg vil ha til Bergen

  1. Victoria’s Secret 
    Den er for så vidt i Oslo, men har ikke egen norsk nettside og gjør det derfor vanskelig å kjøpe innenfor Norge med mindre du holder til i Oslo. Jeg forstår at mye havner i hovedstaden, men Bergen er da Norges nest største by og burde da være en bra plass for slike butikker.

    (Bilde lånt fra Vixen.no – Alle foto: Victoria’s Secret.)
  2. Sephora
    Sminkebutikken over alle sminkebutikker. Enda en butikk som hadde gjort bra her i Norge da det ofte er en favoritt butikk blant sminkeinteresserte. I hvert fall så lenge merker som Too Faced, Huda Beauty ++ fulgte med.
  3. Primark
    Dette er en butikk som selger alt mulig. I hovedsak er dette en butikk som selger masse forskjellig til en billig peng. Ideen er at alle skal ha råd til det. Men denne butikken selger også masse gøyalt som forskjellig med Harry Potter tema osv. Nå vil jeg kanskje ikke ha en leilighet full av Harry Potter tema ting… men en søt Hedwig pute hadde jeg gjerne kjøpt meg.
  4. GUCCI
    Ikke en butikk jeg kjøper mye hos. Faktisk aldri kjøpt noe som helst fra Gucci før. Men det er et merke jeg for så vidt liker og kunne tenkt meg å sett her. Så kanskje en dag i fremtiden hadde jeg kunne rettferdiggjort å kjøpt meg noe derfra også.
    Chanel er for så vidt også en butikk jeg gjerne hadde ville sett her, men prisene er enda høyere og ikke en butikk som er i landet fra før. Gucci vet jeg derimot at er i Oslo.

    (Bilde lånt fra VisitOslo.com )
  5. Urban Outfitters
    En butikk jeg ser mange på YT gjør “Haul” videoer fra og ofte dukker det opp en del kule klær. Har også sett noen ganske unike antrekk som jeg ellers ikke har sett andre steder.

Ellers så jeg via google at Top Shop var på vei til Norge? Det var i hvert fall en artikkel fra i fjor som sa at det foregikk forhandlinger og at de håpet på enighet. Så ja? Kanskje den plutselig dukker opp i nær fremtid.

Hvilken butikk vil DU ha til din by?
(Eller) Hvilken butikk vil du ha til Norge, eventuell med norsk nettbutikk?

#butikker #shopping #VS #Gucci #Primark #shoppe #mote #klær

1 kommentar
    1. Det eneste jeg kommer på som kunne vært kjekt å ha i nærheten av der jeg bor nå er en ordentlig dyrebutikk igjen, sånn at jeg ikke hadde måtte dratt til Trondheim eller noe sånt hver gang for å skaffe mat til en tarantell eller noe om vinteren.. xD

      Om sommeren er det bare å plukke insekter ut i naturen, men ja, nei.. Ikke fult så enkelte å finne tarantell mat når den fine, kalde tia har lagt ned sitt preg igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg