5 ting å gjøre i finværet

Akkurat nå er det hele 18 grader her i Bergen. Og enda varmere er det i solen.
Endelig, er alt jeg kan si.

I går ble jeg opptatt da folk kom hit for å vorse. De stakk så til byn, mens jeg hoppet til sengs. Selv har jeg aldri syntes byn var noe gøy. Og trives mye bedre med hjemmefester.
Byn er jo bare kaos. Alle mister hverandre og så er det plutselig en som ikke kommer inn osv.
Nå er det også lenge siden jeg har gått på byn, men på et tidspunkt må jeg vell ta turen igjen.
Hva foretrekker du?
Hjemmefest eller byn?

5 ting å gjøre i finværet
1. Grille! Samle en vennegjeng til BBQ.
2. Ta en tur på fjellet. F.eks Fløyen om man hører til i Bergen. Der har de også restaurant/café.
3. Dra til nærmeste park og spill badmington (eller fotball).
4. Dra på fisketur
5. Dra inn til sentrum f.eks for å spille Pokemon Go

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg