5 ting jeg vil bli bedre på

Hei.
Er dere like frustrert med været som jeg er?
Her i Bergen er det i hvert fall helt på tryne. Våknet til flere snapper som sa at det snødde, så opp mot vinduet og der så jeg snøen dale ned. Altså?
I vinter var det så og si ikke noe snø å se, men nå som vi er på siste vår måned og nærmer oss sommer…DA skal det snø?
Jeg vet ikke hvem jeg må sende klage til, men nå krever jeg varme temperaturer altså.

Uansett, så satt jeg akkurat å tenke litt på ting jeg vil bli bedre på. Det har jo vært mye som har stoppet opp de siste månedene og man føler man sitter litt på vent. Jeg tenkte derfor at jeg skal fremover prøve å sette meg selv litt i gang igjen å ha noen mål. Forventer ikke at jeg skal klare alt eller ha forbedring på alle områder. Men om jeg så bare klarer å få begynt på en ting så er jeg fornøyd.

Her er 5 ting jeg vil bli bedre på

Dansing. Jeg pleide å elske å danse og gikk på Jazz ballet på barneskolen. Det sitter jo litt i meg fortsatt, men vil virkelig bli god igjen.

Ta bedre vare på helsen min. Jeg har aldri vært spesielt flink til å tenke på meg selv eller gjøre ting som gjør meg bra. Dette er noe jeg vil bli bedre på. Bruke kroppen, ta vare på psyken og blokke ut mennesker som gjør meg vondt.

Følge opp ting jeg begynner på. Jeg er alt for flink til å begynne på noe og ikke fullføre, eller ikke klare å gjøre oppgaver man må gjøre hver dag.

Ta mer plass og tørre å si ifra. Jeg har en tendens til å ikke si ifra når noe plager meg eller bare bite tennene sammen istedenfor kreve det jeg har rett på. Jeg har like mye rett på min plass som alle andre, så det er kanskje på tide at jeg bruker den.

Bli mer aktiv på sosiale medier. Bli flinkere til å poste på Instagram og andre steder, noe jeg jobber med allerede.

Hva vil du bli bedre på?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg