7 ting jeg ser frem til

God Onsdag folkens.

I dag har jeg gjort absolutt nada. Vell, bortsett fra klesvask.
Har ikke noe overskudd i dag for å si det enkelt.
Jeg har begynt å bruke en app som forteller meg hvor lenge jeg sover og hvordan søvnmønsteret mitt er. Jeg har nettopp begynt å bruke den så har ikke fått undersøkt den så nøye. Men jeg ser jo fort at døgnrytmen min ikke er den beste og at jeg sover et par timer for lenge.
Noe jeg merket når jeg våknet i dag og følte jeg hadde hangover (uten å ha drukket).

Appen kan bare brukes sammen med Apple Watch, men om du har det anbefaler jeg å teste den ut!
SleepWatch heter appen.

Jeg er sikkert ikke den eneste som ikke føler seg opplagt om dagene. Det blir tidlig mørkt ute og det skjer jo hvert år, men det er nok noe vi aldri blir helt vant til uansett.

Så for å lyse opp dagen litt vil jeg nevne 7 ting jeg ser frem til resten av året:

  • Cyber Week og Black Friday! Jeg har hatt noen ting på listen min som jeg trenger, men venter til alle salgene begynner.
  • Julefilmer – Det har blant annet kommet noen helt nye på Netflix som jeg ser frem til å se. Men venter til 1. desember.
  • Åpne julekalenderene. Hovedkalenderen min er fra The Body Shop, og inneholder mye jeg ser frem til å teste ut.
  • Julebaking og julemusikk. Så snart vi er inn i Desember begynner vi nok med bakingen like etter, og det er alltid like koselig.
  • The Sims 4 studentliv kom nettopp ut, og forhåpentligvis er den på salg under Black Friday. Studentliv var en stor favoritt hos meg på The sims 2, så er noe jeg gjerne kunne tenkt meg å prøve til The sims 4!
  • Jeg har noe sminke som er på vei til meg i posten som jeg gleder meg til å teste ut.
  • Nyttårsaften – fordi nytt år betyr at vi sakte men sikkert går mot lysere dager og ny årstid.

Jeg hadde helt ærlig tenkt å skrive 10 punkter, men ble vanskelig allerede etter nummer tre. Haha.
Hva ser du frem til?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg