Å endre fokus

Jeg har slike perioder hvor jeg bare ikke får oppdatert bloggen like ofte som jeg skulle ønske. Og det er rett og slett et resultat av at dagene kanskje går litt for mye i det samme uten at det egentlig skjer noe jeg føler for å prate om og dele.

Eller jeg har jo for så vidt litt å dele, men det er noen ting jeg liker å ikke dele helt med engang. Men det står på planen. Jeg vil bare bli mer “kjent” med det før jeg faktisk begynner å skrive om det.

Tiden fremover blir det hvert fall fokus på å prøve ut nye ting. Det som er prøvd ut en million ganger før som tydelig ikke funker blir heller lagt litt fra seg og teste heller ut nye versjoner eller noe helt nytt.
Jeg skal også fokusere på å rydde både rundt meg og i hodet mitt.
Også det å gjøre trening til noe normalt blir et fokus fremover, men jeg begynner rolig og er ikke for streng på det. Jeg tenker også at all bevegelse er trening. Så har jeg en skikkelig ryddeøkt en av dagene så trenger jeg ikke trene i tillegg.
Men forhåpentligvis klarer jeg å ha to faste dager hvor trening blir et fokus.Har dere forresten fått med dere at “Fenty Skin” også blir lansert i Norge nå? Det blir selvfølgelig eksklusivt hos Fredrik & Louisa. Så det blir jo litt gøy å få testet ut etterhvert.
Nå er jeg jo ganske så glad i alle hud produktene jeg allerede bruker, men det er absolutt noen av produktene jeg kunne tenke meg å prøve.

Jeg føler at sånne små gleder som bare at det blir lansert noe nytt gøy hjelper på motivasjon på andre ting også. Bare generelt når man blir glad for noe eller planlegger å kjøpe noe som kan bedre hverdagen på en måte så har det ring effekter på resten også. Og ja hudprodukter kan bedre hverdagen i den form at de kanskje hjelper mot problemhud som er en usikkerhet for mange eller gir deg jevnere hudtone, glød osv. som rett og slett gjør at man føler seg bra og gir en selvtillit boost.

Og selvtillit er bra!
Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

1 kommentar
    1. Er litt der selv også nå at jeg ikke føler jeg har så mye å skrible ned igjen, dvs. jeg har NOE nytt, men for å ikke motta flere trusler om politianmeldelse pga “ærekrenking” så unngår jeg å skrive nettopp det ene innlegget igjen nå.

      Helt sant det med at all bevegelse er trening. Det har jeg tenkt flere ganger selv mens jeg har vært ute og gått, og etter hvert blitt litt lei av å gå alene de samme stedene (og jeg har gått mye forskjellige steder i bygda de siste 30 årene, så føler jeg kinda har “brukt opp” de fleste stedene nå xD). Så jeg har gått hjem igjen i overbevisning fra meg selv om at jeg kan støvsuge, vaske litt osv i stede. Ikke alltid at det har skjedd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg