Å shoppe på Tise

Heii. Happy Sunday (not so) funday.

I det siste har jeg egentlig bare blitt mer og mer glad i å bruke Tise! Selvfølgelig er det en fordel sånn for miljøet og overforbruk osv.
Men mest fordi jeg kan finne ting som ikke er så lett å få tak i ellers. I dag kjøpte jeg en Victoria’s Secret fragrance mist som jeg har hatt lyst å teste en stund.
Det var i duften “Bombshell” som sies å være den mest populære VS duften. Nå har jeg endelig luktet på den og synes den er god, men kan ikke si jeg skjønner hvorfor det er den mest kjente. Personlig har jeg flere VS dufter som vinner over denne, men igjen…absolutt god. Så den skal brukes.Jeg liker også å bruke tise om jeg er ute etter noe veldig spesifikt. Jeg søker da på hva enn jeg er ute etter og lagrer søket slik at det kommer opp hver gang noen legger ut noe som passer med søket mitt.

Jeg pleide å tenke mer negativt på å kjøpe ting fra privat personer, mest fordi jeg tenkte at det da er andre sine gamle ting som de ikke vil ha lenger. Men nå ser jeg veldig annerledes på det.
For det første er det mange som selger ting helt ubrukt, men det er også en rimeligere måte å få tak i luksus ting på. Når det gjelder luxury må man være forsiktig da det er lett å bli scammet på sånne steder.
Så spør alltid etter kvittering og alt annet man kan få med for å sikre at varen er autentisk.
Det å kjøpe luxury her til lands er ikke akkurat lett siden man ikke kan gå inn på f.eks Louis vuitton og trykke “add to basket”.

På den andre siden av ting er det også veldig digg å få solgt ting man ikke bruker til noen som faktisk får bruk for det. Spesielt om man kjøpte feil størrelse i noe eller trodde man skulle bruke det mer enn man gjorde.

En av tingene jeg også merker er at folk generelt er mye hyggeligere på Tise enn de er på f.eks Finn. Mulig det er fordi det er mest jenter mellom 14-30 år på Tise.
På Finn er det ofte helt andre typer mennesker og det er ikke alltid like behagelige meldinger man får. Jeg føler meg definitivt mye tryggere på Tise.

Bruker du Tise?

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg