Allerede blitt høst i feeden

De siste dagene har det vært varmt og egentlig bare helt herlig. Det har vært litt overskyet så det har gjort temperaturen mer håndterbar. Men jeg skulle ønske det var litt kontrast på dagtid og nattetid, altså at det blir kjøligere om natten, for i natt var det litt for varmt på rommet og det tok derfor mer tid å få sovnet.
I dag gikk temperaturen ned på 19 og det har plasket ned, så ikke akkurat ute vær.
Sommeren i år (i Bergen) har vært skikkelig trist og ikke noe å skryte av for å si det slik. Det har vært noen skikkelig fine dager innimellom, men stort sett har det vært vått og kjølig. Så det er fint at vi får noen finere dager i august før vi går i møte med høsten.

Jeg ser på tiktok og Instagram at i USA har kommet ut med alt høst dekor for lengst. Synes det er litt absurd hvor tidlig de begynner der. Allerede i forrige måned så jeg høst dekor begynte å poppe opp i feeden.
Men jeg skal vell ikke si så mye på det da jeg allerede har drømt at jeg dekorerte til jul…

Nå er det hvert fall under en måned til jeg har bursdag! Helt sykt hvor fort tiden går.

Hvordan har sommeren din vært?

-xoxo

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg
Tiktok @Renatelande

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg