Allerede vår og mye å jobbe med

Nå er vi offisielt gått inn i en vår måned og det i seg selv er nesten verd å feire. Samtidig som jeg merker at tiden går fort og det er mye jeg vil få jobbet med som jeg enda ikke har fått satt ordentlig i gang med.

Planen er at jeg skal flytte ut igjen på et tidspunkt. Akkurat nå bor jeg jo her pga. alt som skjedde i forrige kollektiv. Og da tenker jeg på pandemien, politikerne som stengte torget og bryggen for biltrafikk og at kollektivet var for trangt og da spesielt i begynnelsen på en pandemi.
Det var virkelig mye å ta innover seg i året 2020 og det ble rett og slett for mye. Og det oppå det faktumet at jeg hadde flyttet tilbake til et område jeg hadde opplevd noe skikkelig traumatiserende bare året før.
Å bo så nærme sentrum har jo vært noe jeg alltid har likt og det var et av mine favoritt steder i hele Bergen, men når det som skjedde i 2019 skjedde gjorde det noe med stedet.
Jeg vil selvfølgelig ta området mitt tilbake, spesielt siden det originalt var et sted som gjorde meg glad. Men jeg visste ikke at det var noe jeg trengte å gjøre da jeg flyttet tilbake i 2020 og ikke visste jeg heller at vi skulle bli møtt med en pandemi og alt mulig annet kaos.

Så nå må jeg finne ut hva mitt neste steg skal bli.

Jeg føler også at jeg er på et sted hvor det å bo i kollektiv med fremmede som også i de fleste tilfeller er studenter nå bare er tullete.
Jeg vil ha muligheten til å putte egne glass og diverse i skapene og vite at de ikke blir knust eller gjømt på noen andre sitt rom. Og plassere min egen tv og xbox i stuen.

Men akkurat nå føler jeg at jeg har flere spørsmål enn svar og for mange ting å jobbe med før jeg kan ta en ordentlig vurdering.

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg