Alltid den engasjerte

Det er ikke rart jeg ofte føler meg som en alien når jeg gjør ting som dette…
I dag tok jeg kontakt med mitt lokale kjøpesenter for å prøve å få inn butikker jeg er interessert i å se der borte. Ikke bare mangler de i denne bydelen, men de mangler i Bergen generelt. Ikke bare i Bergen for så vidt, men hele Norge.
Jeg syntes det er idiotisk at det alltid er Oslo som får butikkene og resten av Norge må bare sitte her å vente på noe som aldri skjer.
Og hvis det er en ting jeg hater så er det å bare sitte å vente. Jeg vil GJØRE!

Jeg er en person som liker å få ting til å skje. Jeg er veldig engasjert og når jeg har bestemt meg for noe så gjør jeg det jeg kan for at det skal skje.
Men det er ofte jeg og jeg alene som sitter å engasjerer meg i disse tingene. Jeg vet at folk er frustrert fordi å gå ut å shoppe føles som et stort irritasjonsmoment når man vandrer rundt i timesvis uten å finne noe som helst interessant. Jeg vet at folk savner de samme butikkene jeg savner.
Jeg vet at det er et stort ønske der ute. Forskjellen er bare at jeg faktisk tar grep om tingene.

Jeg ber derfor andre om å gjøre det samme. Vi kan forbedre tingene rundt oss hvis vi bare engasjerer oss nok.
Det kan gjelde alt fra å få fikset større og bedre bilveier til å få butikkene du ønsker til å komme til Norge.
De fleste av oss elsker Zara, så det virker jo helt på tryne at den f.eks ikke skal finnes i hele Bergen.

Men første prioritering min er faktisk Victoria’s Secret. Spesielt siden VS har en god kombinasjon av forskjellige ting som Body Lotion, Fragrance mist (som er noen av de eneste type parfymene jeg faktisk kan bruke), undertøy, pysjamas, vesker, morgenkåper og treningsklær.

Jeg har også laget en underskriftkampanje HER  Sjekk den ut og DEL! Hadde gjort så mye.

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

2 kommentarer
    1. Kanskje litt merkelig, men jeg kjenner jeg ble litt ekstra glad i deg av å lese dette innlegget. Noe av det beste jeg vet i andre mennesker, er evnen til å vise engasjement i det man bryr seg om. For meg er det ikke nødvendigvis så viktig hva det er, det er ikke så viktig om det er noe jeg brenner like sterkt for selv, bare man viser at man engasjerer seg og virkelig brenner for noe. Slik som du gjør.

      Samtidig så vil jeg også nok en gang rose deg for din saklighet. Vet om flere som er engasjert, men det er ikke alle som makter å holde hodet like kaldt som jeg føler at du gjør.

      Kom forresten til å tenke på om jeg har gjort noe lignende selv nå. Og det nærmeste må vel være at jeg har tatt kontakt med visse nettbutikker (som EMP-shop), og spurt hvorvidt de kunne vurdere å ta inn de og de produktene til butikken sin i nærmeste fremtid. Hehe, også har jeg spurt Paradise Hotel-shoppen om de ikke kunne produsere egne kaffekopper med PH-logoen på.

      1. Haha, ja jeg føler virkelig at det er viktig å vise at man bryr seg om ting og er villig til å få ting til å skje. Syntes ikke det er så kult når folk bare sitter å klager og klager over alt mulig men aldri løfter en finger for å endre på det. Alt for mange av dem allerede.

        Haha bra at du gjorde det! Da vet de jo at interessen er der også kanskje blir det faktisk noe av det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg