Always dress like you’re going to see your worst enemy

Hvor ironisk er det ikke at i dag som det er søndag og alt jeg vil gjøre er å ligge i sengen, da kommer solen. Mens i går når vi var ute og kjørte og gikk rundt da var det overskyet og småregn hele dagen.
Men jeg og kompisen min koste oss som vanlig. Vi hang hele helgen og kjørte litt, spiste god mat og så film. I går så vi skrekkfilmen “Polaroid”, den var underholdene nok men kom ikke på min toppliste av gode skrekkfilmer.

På en måte skulle jeg ønske jeg var i et annet land men varme og fine strender. Ikke under disse 2020 omstendighetene, men sånn ellers. Eventuelt bodd i et annet land hvor det er grønnere, lysere og varmere. Samtidig så jeg aldri kunne tenkt meg å forlate Bergen.
Men det hadde sikkert vært bra for helsen min.

Jeg tror egentlig jeg hadde passet ganske bra inn i LA. Merket når jeg gikk på butikken i helgen i antrekket under og faux fur jakken min at jeg sto veldig ut.
De fleste kler seg ganske basic i svart og blender seg inn. Mens jeg er ganske lei av å se alle kle seg likt.
Hele garderoben min har bare endret seg. Før pleide jeg å eie nesten bare svart, men nå er svart det jeg har minst av og jeg har aldri vært så fornøyd. Vi koste oss med reker og annen sjømat. Føler at reker er et must om våren og sommeren.

Hvordan var din helg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg