(Anti)Sukker Challenge

Overalt på nett siden 1. januar har jeg sett folk hive seg på “30 dager uten sukker challenge”.
Jeg har nå vært uten sukker i ca. en måned. Hos meg var det derimot verken planlagt eller et mål. Jeg har en skuffe full av sjokolade og jeg har all intensjon å stikke tennene i alt sammen når jeg har sjangsen.
Problemet hos meg derimot er dette med undervekt og psyke som har satt en stoppe for sjokoladespisingen min.
Sukker gjør meg urolig for tiden, hvor undervekten sikkert er grunnen til dette.

Pga. dette skal min challenge være det motsatte av alle andres. Min challenge blir å prøve å få i meg litt sukker igjen.

Men til dere som skal prøve dere på en måned uten sukker, så sier jeg lykke til. Husk derimot at litt sukker er viktig for kroppen.
Sukker får du også igjennom f.eks frukt (fruktsukker). Så ikke kutt ut frukten.

Skal du ta utfordringen?

#sukkerchallenge #sukker #godis #30dager #challenge
Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg