Apple problemer

Det er så frustrerende at “K”en på tastaturet på Macbooken nekter å fungere. Må trykke hardt flere ganger for å få det til.
Så jeg tror jeg må levere inn Macbooken for å få litt småting fikset, og da blir jeg uten mulighet til å blogge.
Det er også en medvirkende faktor til hvor jeg har dager helt uten blogging. Det driver meg til vanvidd at jeg ikke bare kan skrive som normalt.
Det er også rimelig irriterende å kun ha USB- C innganger på macen. Så man må ha mange ekstra kabler for å koble til vanlig USB eller minnekort. Også er det ikke alltid disse ekstra kablene fungerer heller.
Men ja, jeg får se hva jeg gjør.
Jeg vurderer å levere inn Iphonen min også da batteriet er helt grusomt. Jeg har aldri hatt mye problemer med Apple produkter tidligere, men nå er det bare helt på tryne.
Føler produktene ble dårligere etter Steve Jobs gikk bort. De har garantert ikke holdt standard, noe som gjør det da enda sprøere at prisene bare har gått opp.
Stemmer ikke overens at prisene går opp når produktet er dårligere.
Nå vil jeg til tross for det fortsatt velge Apple over Android eller Microsoft. Jeg liker utseendet på Apple produkter, jeg liker IOS og jeg liker at alle produktene mine jobber sammen (Apple watch, iPhone, Apple Tv og Mac). I tillegg har jeg hatt iPhone siden 2008 og MacBook siden 2011. Så det føles mest naturlig for meg. Men disse problemene skal man heller ikke måtte akseptere.
Så håper de neste produktene blir annerledes. They BETTER step it up. Ellers får prisen være tilsvarende.

Har du hatt problemer med Apple sine nyere produkter? 
Syntes du prisen skulle vært annerledes?

#Apple #produkter #irritasjon #fail #feil

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg