Årets advents kalender

Da har jeg akkurat vært å plukket opp årets advent kalender!
Min blir i år fra The Body shop da jeg har hatt veldig lyst å teste ut litt forskjellige produkter fra dem. Tidligere trodde jeg at The Body shop bare solgte sånn skikkelig syntetiske produkter, men der tok jeg feil. Så når jeg oppdaget at det var ordentlige produkter, spesielt etter at jeg begynte å bruke “tea tree” serien fra dem fant jeg ut at jeg ville teste ut mer. Så da er en advent kalender perfekt!

Jeg gikk for den som er medium i størrelsen. Jeg var også blant de 200 første å bestille og fikk derfor med en ekstra “gave” på kjøpet. Jeg fikk da body yogurt i lukten “Juicy Pear”, og den lukter så sykt godt.
Dette er da fra juleserien.

I år orker jeg ikke noe sminkekalender da jeg rett og slett føler jeg har nok sminke! Jeg er ganske fornøyd med produktene jeg har i sminke kolleksjonen min og det blir uansett da det jeg kommer til å bruke. Jeg så den Nyx kom ut med og følte ikke det var et eneste produkt jeg ville ha, da foretrekk jeg den i fjor.. som jeg uheldigvis ikke fikk bestilt.

Jeg skal selvfølgelig også ha en sjokoladekalender, for hva er vell julen uten?

I år vurderer jeg også å åpne lukene på snapchat eller insta (@rlablogg). For jeg syntes selv det er gøy å se på når andre gjør det, så why not!

Hvilken kalender skal du kjøpe i år?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg