Årets Julekalender!

I dag er det hele 21!! grader her i Bergen.
21 grader i slutten av september? Altså what?
Men jeg klager ikke for å si det slik, men litt sprøtt er det jo.
Og ikke minst litt forvirrende å gå ut av huset og se gule og oransje blader ligge på bakken og smålig vind i trærne, men så føles det som vår/sommer.

Enda mer spesielt siden jeg drømte at jeg kjøpte meg julekalender i natt, haha.
En kalender har jeg allerede kjøpt da, og det er denne fra The Body Shop, men jeg skal selvfølgelig ha en sjokolade kalender også og det var det som var fokuset i drømmen min i natt.
Litt tidlig å tenke på slikt når vi ikke engang har kommet til Halloween enda, men jeg bestemte meg for å begynne med julegaver og slikt tidlig i år slik at det ikke blir så mye i desember. Og visse julekalendere har en tendens til å bli utsolgt, så da er det lurt å være tidlig ute. Årets kalender er dessuten så fin. Jeg tror jeg liker denne bedre enn fjorårets i forhold til designet, innholdet får jeg derimot vente å se.
I år har den skuffer istedenfor noe som gjør den mye mer praktisk, og pup up figurene på topp gjør det ekstra koselig.
Jeg vil i år som i fjor legge ut hver luke her på bloggen slik at dere kan få med dere innholdet og eventuelt finne ut om dette er en kalender for dere. Også kanskje få inspo til produkter dere kunne tenke dere å prøve eller kjøpe til andre i gave, og ikke minst synes jeg selv det er spennendes å se hva andre får så jeg legger det også ut for de som bare syntes det er gøy å se.

Men først er det Spooky Season!
Oktober er en måned for skrekkfilmer og all things spooky. Så jeg kan gjerne komme med film anbefalinger og den slags, så får vi se hva annet jeg finner på.
XX

Hvilken kalender skal du ha i år?
Er du glad i spooky season eller gleder du deg mest til juletider?

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

2 kommentarer
    1. Vet at jeg allerede har kommentert det på Insta, men jeg syns fremdeles denne kalenderen har et veldig kult og lekent design! ^^

      Temperaturene og været er utvilsomt noe… blåst for tiden. Akkurat nå er det ikke så varmt i Oppdal. Det blåser en del (sånn at jeg innimellom er “redd” for at veggene og taket skal forsvinne xD), og det regner, men for ikke mange dagene siden var det nærmest opphold, og en ganske respektabel mengde varmegrader her også.

      Jeg er fremdeles ikke sikker på julekalender for meg selv. Hadde min første på mange år i fjor, en Flax-kalender. Litt usikker på om jeg vil utsette meg for det igjen i år, da jeg i nesten hele denne perioden hadde et ikke alt for labert håp og en tro på at jeg skulle vinne 100 000 kroner. Så på en Youtube-test litt senere at jeg ikke var den eneste ved å “nesten” gjøre det, sååååå xD Og jeg kan fort bli så naiv og håpefull SELV OM jeg har gått på en smell før, såååååååå…

      1. Ja, enig. Kult design på den i år og greit at de switcher det litt opp slik at den ikke bare ser helt lik ut hvert år.

        Blåser en del her også nå og blanding mellom sol og regn.

        Haha jeg pleier også å ha flax kalender i tillegg til f.eks The Body Shop som jeg har hatt de siste årene. Har vunnet litt på de. Enten bare 50kr eller 100 lapp, men også vunnet 850kr ene året og nesten det samme året etter. Pleid å ha de flax-kalenderene siden ungdoms skolen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg