Autumn style – Bonjour

Nå er det Mandag igjen. Ny uke, nye muligheter og alt det der.

Det er frost på bakke og tak. Hadde det begynt å regne nå hadde det dalt ned snø isteden.
Vi har tatt inn ved klar til å fyre i ovnen. Faktisk fyrte vi i ovnen for første gang i høst/vinter allerede i går.
Det er den tiden av året. Det blir tidlig mørkt og trær har mistet bladene og ser når ganske så kjedelige ut. I håp om å ikke se like kjedelig ut tyr jeg til moteverdenen.
Hvis det skal være kaldt og mørkt vil jeg i hvert fall ta glede i høst og vinter moten.
I tillegg passer endelig buksen jeg kjøpte i 2017. Jeg har endelig gått opp nok i vekt til at den ikke faller ned sekundet jeg beveger meg. Jeg har fortsatt et stykke å gå før jeg er opp i normal vekt, men i det minste kan jeg bruke litt flere av klærne mine igjen.

Jeg måtte derfor bruke buksen i dag, selvom jeg føler det er mer en vår/sommer bukse enn høst/vinter med alt blinget som man ikke ser på bildet.
Genseren kjøpte jeg nylig på &otherstories, etter jeg fant ut jeg ikke hadde noe særlig varme gensere. Denne er utrolig god og ikke minst elsker jeg fargen.

Beret er noe jeg aldri har eid før, men føler det får et antrekk til å se mer classy ut enn en vanlig lue. Denne er fra H&M. Skjerf fra Versace. Handsker fra Glitter

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg ❤️

Håper dere får en fin uke! xx

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg