Back to Normal?

Det er en nesten en berg og dalbane med disse temperaturene. Ene dagen må jeg kle på meg ullgenser og andre dagen shorts og den minste toppen jeg kan finne.
Men Avokado planten min begynner i det minste å gro en del. Jeg har aldri vært noe særlig interessert i planter, men det er virkelig noe spesielt med å ha grodd noe helt selv. Og i det minste er slikt bra for psyken.
Det å ta vare på noe og legge fokuset et annet sted.

Den siste uken har jeg begynt å aktivt gjøre flere ting for å rydde opp i psyken. Som å lese meg opp på ting og gjøre noen endringer, med små skritt om gangen.
Jeg tror det er viktig og ikke bare gå for intenst inn med engang å overvelde seg selv. Jeg tror også det er lettere å faktisk holde på endringene om man introduserer dem en etter en og gir de litt tid til å feste seg.

Jeg kan tenke meg at de fleste av oss trenger en liten “mental clean up” etter alle hendelsene som ble startet i 2020. Men det kan se ut til at ting går i riktig retning og vi får bare håpe at det virkelig holder seg slik og gradvis bare blir mer og mer normalt igjen. Hva nå enn “normalt” er.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg