BBQ Søndag

I helgen har jeg hatt litt besøk.
Vi har bare sett filmer og pratet og egentlig gjort veldig lite spennende.
Natt til Lørdag hadde jeg en ekstremt dårlig natt med mareritt osv. Jeg følte jeg hadde feber hele natten og lørdagen. Så formen min var ikke på topp. Så da passet det med en rolig helg med filmer.
Jeg har også begynt på en sykt bra serie på Amazon Prime som heter “This is us”. Den er utrolig bra laget, hvor de bytter mellom nåtid og fortid. Jeg sitter å bade smiler og griner mens jeg ser på denne. Så anbefales på det sterkeste om du er fan av koselig livsdrama (som ikke er i overkant dramatisk).

I dag tok vi oss en BBQ i finværet. Grilling er alltid koselig på slike dager og spesielt på en søndag hvor det ellers ikke skjer noe særlig. De prøver også å tømme frysen litt her, så ble litt sånn “grill det vi har”.

Jeg må innrømme at jeg har veldig lyst å kutte ned på kjøttspisingen. Jeg syntes jo ikke det er noe positivt å spise så mye kjøtt. Jeg vil heller ikke kutte det HELT ut, selvom jeg syntes det er positivt at mange velger å bli veganer.
Men jeg må nok vente med slike avgjørelser til jeg har kommet opp til en normal vekt igjen. Jeg har fortsatt minst 8kg igjen før jeg er normal vektig. Noe som vil si jeg har gått opp 9 kg de siste månedene! Og det er jeg utrolig glad for.

Håper alle har hatt en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg