Besøk av en venn

Hola!
Da var det helg igjen.
I det siste har en kompis bodd hos meg. Han har da sovet på luftmadrass på rommet mitt i en måned.
Jeg har rett og slett vært så mye alene hjemme da ene roomy har vært i Frankrike og andre jobber konstant. Så da ble vi enig om at han skulle være her og holde meg med selskap. Om det ikke er en god venn så vet ikke jeg!

I morgen kommer roomy hjem igjen og kompisen min “flytter” hjem. På ene siden er det digg å få rommet mitt tilbake igjen og kunne sitte ved sminkebordet mitt og generelt bare få bedre plass, men samtidig er det jo selvfølgelig litt trist. Vi har jo kost oss en del og det føles litt som det første kollektivet jeg bodde i når jeg bodde med tre kompiser. Han jeg har hatt besøk av nå er jo en av de jeg pleide å bo med.
Man merker egentlig ganske stor forskjell på å bo i kollektiv med gode venner og folk du i utgangspunktet ikke kjenner. Man kan jo alltids blir kjent med de man bor med, men det blir likevel ikke det samme.

Det beste hadde jo selvfølgelig vært å hatt noe eget. Men der er jeg ikke kommet enda, spesielt siden jeg vil bo med andre mennesker. Så om jeg skulle eid noe selv måtte jeg hatt rom å leie ut.
Men det er jo selvfølgelig dit jeg vil komme meg på et tidspunkt. 

Ha en fin helg XX

Bor du i kollektiv?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg