Besøk fra Nederland

Macbooken er endelig levert inn til reprasjon. Så nå må jeg bruke Samsung pcen noen dager fremover.
En pc som er sterkt hatet av meg da den fungerer dårlig og er ofte problemer med. Den holder heller ikke på internettilkoblingen lenge. Men det er jo bare midlertidig bruk, så tror nok at jeg klarer meg.
Heldigvis (og uheldigvis) var problemene jeg hadde med macbooken kjente problemer.

I dag får jeg besøk hele veien fra Nederland!
Vi begynte å snakke før 2012 en gang både via chat og videosamtaler på skype. Vi har blitt gode venner og følte det var på tide nå at vi nå endelig møtes.
Så det blir interessant. Han skal være på besøk i ca. 11 dager.
Heldigvis er det meldt litt bedre vær i noen dager også, så det ikke bare blir regn.

Har du online venner du har lyst å møte i virkeligheten?

Happy Monday folks xx

My song of the week – Miley Cyrus – Unholy

#unholy #nederland #besøk #macbook #samsung #pc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg