Beste kjøp/selg appen?

Ugh, i dag har jeg virkelig ikke følt meg energisk eller motivert til noe som helst.
Skulle trodd det var Mercury Retrograde, men det er nok bare PMS. Selvom evig mange andre skriver på Instagram at de føler det på akkurat samme måten.

Dagen i dag har jeg egentlig bare brukt til å finne klær jeg vil kvitte meg med eller selge. Jeg har allerede fått lagt ut noen jakker på Tise, og et par av min mor sine klær også som hun ikke ville ha.
Jeg har egentlig hauevis med klær nå som jeg ikke vil ha, men føler ikke Tise egentlig er så effektiv å bruke? Eller er det bare meg som føler det?
Eller kanskje det bare er nordmenn som ikke liker å kjøpe brukt?

Hvilket app/nettsted føler du er best for salg/kjøp? 

Jeg la forresten ut den mest 90-talls jakken noensinne. Jeg kan ikke huske å noensinne ha brukt den, men jeg kan ta feil.
Det er en cropped boblejakke med hette. Altså en type boblejakke som bare går rett nedenfor brystpartiet.
Kan det bli mer 90-talls/ tidlig 2000 liksom?
Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @rlablogg
Følg meg på Tise @rla93

Ha en fin mandags kveld folkens. xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg