Black Week 2021

God Mandag!
Denne uken er det Black Week med rabatter/tilbud hele uken. Det var også fokus på dette forrige uke fikk jeg med meg, men visste du at Black Friday alltid er dagen etter Thanksgiving? Det er tradisjonelt tilbud også uken etter Black Friday, men da heter det Cyber week.

Her i Norge ser vi ut til å bare ha adoptert konseptet og gjort det til våres eget, men tilbudene vi har her til lands er ikke noe å skryte av.
Det er altså ikke verd å løpe ut på en shopping runde her til lands bare fordi det er Black Week og Cyber Week. Men tilbud som 20/25% så er dette tilbud vi opplever hele tiden ellers uten at folk løper ut av dørene av den grunn.
Her er det også flere butikker som skrur opp prisene i forkant for å så senke de igjen til Black Week slik at det ser ut som en bedre deal enn det faktisk er.

I USA derimot hvor dette konseptet kommer fra ser vi rabatter helt opp til 70%, så skal man gjøre noe gode deals er det der man får dem.

Heldigvis for meg så har jeg ganske så god peiling på prisene på ting jeg liker og gjerne hvilket prisklasser produkter fra mine favoritt merker ligger på.
Samtidig har jeg egentlig ikke noe interesse i å delta på Black Week i år. Men om det skulle dukke opp noen gode tilbud jeg føler kan være verd å dele, så skal jeg få de opp i ett innlegg her på bloggen!
Mulig jeg også deler noe på Instagram @Rlablogg, så gjerne følg meg der! Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

3 kommentarer
    1. Den jakka og lua så veldig komfy ut! 😊

      Ikke handlet like mye under Black Friday/ Week selv i år, men jeg påspanderte meg det Resident Evil-spillet i Xboxs digitale nettbutikk, som nevnt. Og kort tid etter fikk jeg bestilt det nyeste Spider-Man-spiller på Cdon.

      1. Takk, ja de er veldig comfy. Jakken var faktisk et Black Friday kjøp fra 2019 og et av de beste kjøpene jeg har gjort! Ikke bare er den fancy, men også varm og god og bedre kvalitet fake fur skal man lete lenge etter.
        Den ble da bestilt fra USA så tilbudet var faktisk ekstremt bra.

        Men ja, greit å bare kjøpe det man allerede skal ha eller har sett lenge på, enn disse spontane kjøpene mange gjør.^^,

    2. Så enig!! Noooen impulskjøp kan være gode, men av erfaring har de en tendens til å peke mot ting jeg stuer vekk alt for fort. Eller ikke får nok glede av på andre vis.

      Så heia planlegging, det man trenger, og helt oppriktig ønsker seg!! 💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg