Black Week + rabattkode

Reklame | Samarbeid - Ideal of Sweden

Heii!
Denne uken får jeg litt å gjøre og blir derfor litt opptatt. Derfor jeg ikke har vært så aktiv noen steder.
Jeg forteller mer om hvorfor i neste uke igjen.
Men nå er det i hvert fall offisielt Black Week med mange gode tilbud.

Jeg elsker å bruke denne tiden på å kjøpe ting jeg virkelig trenger eller noe jeg har hatt lyst på lenge.

Blant annet har Ideal of Sweden nå startet salget sitt med 50% på hele nettbutikken!
Jeg pleier selv å kjøpe dekslene mine der og har også kjøpt trådløs lader og powerbank derfra også. Jeg vil si det er både god kvalitet og utrolig mange fine design, noe som gjør de lett å like.

Bruker du koden “happyblackfriday” får du også 5% ekstra i rabatt! Denne gjelder til 30.November

Klikk HER for å komme direkte til siden

Personlig vl jeg anbefale dette dekselet og matchende powerbank.

Happy Monday xX

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg