Blogg problemer og nytt innkjøp

Endeliiiig kom jeg meg inn på bloggen. Jeg har nå forsøkt i flere dager å komme meg inn uten hell, men nå prøvde jeg å bruke “safari” istedenfor chrome og da funket det endelig.

Jeg er ikke så veldig fan av å bruke safari på macbooken akkurat, men det får gå.

Dette har liksom vært et tilbakevendende problem helt siden de slo seg sammen med med WordPress. Men det blir nok rettet opp i etterhvert slik at alle disse “glitchene” forsvinner.

Uansett her er jeg i hvert fall, og i dag er det strålende sol her i Bergen. Bare synd det ikke blir like fint de neste dagene også.

Så i dag får det nytes.

Jeg har også fått tak i den nye paletten til Anastasia beverly hills, Riviera. Fargene er elsk! (Finner den på kicks)
Gleder meg til å teste ut og tenker det er farger som passer fint nå når det blir varmere ute.

Har du kjøpt det nye paletten til ABH?

Jeg har forresten også problemer med tastene på tastaturet på macbooken. Tror jeg har klart å få vann eller noe nedi, uten at jeg konkret husker når dette skjedde. Alt funket i hvert fall fint i ettertid, og er først nå problemene har oppstått.

Må få fikset!

Ha en fin dag xx.

#riviera #sminke #blogg #problemer #glitch #abh #anastasiabeverlyhills #kicks #kicksno #vår

4 kommentarer

Siste innlegg