Bolig tanker og Sminke tips

Da har jeg vært uten internett siden i går. Heldigvis ble det endelig fikset.
Jeg fikk ikke sove i hele natt og fikk endelig noe søvn mellom 07 og 14. Det er så ekstremt irriterende å ligge våken i så mange timer uten å få sove. Og i tillegg at jeg ikke hadde internett.
Så jeg endte opp med å ligge å stirre ut vinduet på snøen som dalte.

(Hvor ironisk er det ikke at jeg skriver om internettet også forsvinner det… Kan det høre meg?)

De neste månedene blir det litt som skjer. Jeg er litt usikker på om jeg skal bli boende hvor jeg er eller flytte videre.
Da det er litt ensomt nå mens kollektivet er såpass tomt.
Det hadde vært så deilig å få kjøpt et hus eller en leilighet og slippe å tenke på slikt. Men akkurat nå er ikke det mulig.
Jeg flyttet så mye i fjor, og det var uheldig at det måtte bli slik. Nå er jeg i hvert tilbake i et område jeg trives, men alt ble litt forhastet da jeg måtte komme meg ut fra den forferdelig leiligheten jeg endte opp i nede i gaten. Jeg fikk ikke tatt meg tid til å lete eller gå på flere visninger. Jeg måtte bare komme meg ut.
Huseierene er greie her i hvert fall, så har vært heldig med den. Spesielt med tanke på forrige leilighet hvor det var bedrift som eide og ikke kunne brydd seg mindre om leietakerene.

Tipser forresten om ny sminke som kommer godt med til våren!

Colorpop lanserte i dag sine nye maskaraer, og de kommer i en hver farge! Noe jeg selv syntes er ganske gøy, og kan bli kult å bruke i vår/sommer. De kan du finne HER 
Trykker du på denne linken kan du også spare 5$ https://www.talkable.com/x/AZF8ur 
(Ikke spons btw)

Kylie Cosmetics kommer ut med en Valentines kolleksjon i 1. februar.

I tillegg har Stila kommet ut med “Little white lies Liquid Eye Shadow” noe du kan finne på Sephora eller beautybay.
Jeg elsker Stila sine metal glitter eyeshadow og har snart brukt begge jeg kjøpte opp. De er super til å bruke enten oppå øyenskyggen eller alene.

Hvilken sminke gleder du deg til å prøve i vinter/vår? 

#sminke #tips #hverdag #makeup #colorpop #kylie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg