Bonus sommer // Emily In Paris

Det er som om det ble sendt inn en klage angående været i sommer, og her får vi noen bonus dager med sol og sommer temperaturer før det så går tilbake til å være kaldt og dystert igjen.
Men i det minste er det koselige ting med høsten også, og nå har vi gått inn i “the spooky season” hvor man kan binge skrekkfilmer eller hive på klassikere som Hocus Pocus på Disney+. Mens man sitter i sofa med teppe over seg og nyter noe varm drikke.

Ikke minst pynte huset i høstfarger og gjøre stemningen mer intim og koselig.
Noe jeg selvfølgelig ikke kan gjøre. Typisk.
Jeg elsker interiør, men rommet mitt er alt for lite til å gjøre noe som helst med det. Jeg vil heller ikke få flere pynte ting inn her som bare vil skape mer rot.
Resten av kollektivet er heller ikke så stort, og igjen vil jeg ikke samle opp mer ting enn jeg allerede har. Spesielt siden det ikke er noe bod å lagre det i når det skal ryddes vekk igjen.

Men alt i sin tid som man sier.

Jeg kan i det minste kjøpe noe høstblomster å ha på rommet.

Akkurat nå sitter jeg å ser på “Emily in Paris” som jeg allerede er helt avhengig av. Det er av han som står bak “Sex and the City” og serien inneholder selvfølgelig mye bra mote.
Hovedpersonen er også en jeg allerede kjenner til “Lily Collins” som også spiller i det romantiske komedie dramaet “Love, Rosie” som jeg også anbefaler å se. Bonne soirée Xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg