Boujee at the Gym

Nå har jeg akkurat vært på trening for første gang på flere år. Jeg tror sist jeg trente var i 2013/2014. Og jeg har ikke akkurat vært så veldig aktiv eller trent hjemme i mellomtiden heller.
Dette er jo selvfølgelig ikke den aller beste tiden å bli medlem på trenings studio, men jeg orker heller ikke å sitte å vente på å jobbe med meg selv.
Jeg trenger å bygge meg opp igjen og få både kropp og psyke på rett kjør. Og vi vet jo tross alt heller ikke hvor lenge dette drittet kommer til å vare. Det var heldigvis ikke så alt for mange folk i dag og det var egentlig god avstand mellom alle og mange apparater som sto helt ubrukt. Så folk er enten veldig flinke til å møte opp på forskjellige tidspunkt eller så er det mange som har meldt seg ut. Treningsenteret har jo også en egen app hvor man kan velge forskjellig hjemmetrening, så man må jo ikke nødvendigvis dra bort på treningssenteret for å trene heller. Men for min sin del hjelper det utrolig mye å faktisk være der borte, det blir liksom noe helt annet.Jeg fikk også endelig brukt LoveShackFancy x BeachRiot treningsklærene mine ute blant folk. Det var ikke akkurat billige treningsklær, men så verd det. Det er på en måte litt gøyere å trene når man liker treningsklærne man har på seg.

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg