Butikkene vi mangler ( VS til BERGEN)

Av og til hvis man vil ha noe gjort må man ta saken i egne hender og gjøre det man kan for å få det til.
Personlig har jeg irritert meg lenge over butikker vi mangler her i Norge. Oslo har selvfølgelig en del mer, men det hjelper ikke nødvendigvis resten av Norge. Og selv med de vi har i Oslo er det fortsatt mange butikker som ikke har kommet til dette landet i det hele tatt.
Topshop for eksempel er det vell mange av oss som savner å se her til lands, men grunnet en mann her i Bergen som sitter med rettighetene på TopShop navnet slipper ikke butikken inn her til lands med det første, og ikke kan vi benytte av oss netthandel heller.

En butikk som er en stor favoritt hos meg som jeg virkelig ønsker å se her er Victoria’s Secret. Denne butikken har vi bare en av i hele Norge og den er selvfølgelig i Oslo.
Så her vil jeg gjøre et ordentlig forsøk på å få butikken til Bergen og da mer spesifikt på Åsane senter.
Grunnen til at jeg vil plassere den akkurat der er jo delvis fordi jeg hører til den bydelen, men også fordi det er en stor bydel hvor jeg føler mye fortsatt mangler.
Åsane senter ser jeg ofte ha ledige butikk lokaler da flere butikker tydeligvis ikke klarer seg der. Nå er vi jo i spesielle tider hvor mange butikker sliter. Men jeg føler det hjelper lite å få folk til å kjøpe lokalt i fysiske butikker om butikkene som finnes på sentrene er de siste butikkene mange ville gått å kjøpt noe som helst.
Personlig har det vært en stor faktor i hvorfor jeg finner sentre mindre og mindre tiltrekkende og ofte tyr til nettshopping. De har ingen butikker jeg liker!

Det er selvfølgelig et par unntak. Men når det gjelder klær finnes det ingenting for meg på disse sentrene.
Ikke engang har vi Zara i Bergen. En butikk jeg hadde elsket å se på et av disse sentrene.

Men i første omgang er fokuset mitt Victoria’s Secret!
Og med det kommer poenget mitt. Jeg har startet en underskifts kampanje som jeg håper så mange som mulig vil signere.
Om du ikke bor i Bergen så vil jeg tro at om du likevel velger å signere vil dette åpne opp for muligheten i flere byer også.

Signer HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg