By The Pool Kolleksjonen – LV

Akkurat nå sitter jeg ute i solen og skriver. ENDELIG er det mulig!
I helgen skal jeg henge med en venn og dette finværet skal nok utnyttes, spesielt siden det skal være helt opp i 14 grader.
D-I-G-G

Mens jeg venter på at besøket mitt skal dukke opp sitter jeg å sikler litt over Loui Vuitton sin nye “By The Pool SS21” kolleksjonen. Tror det er den beste kolleksjonen jeg har sett fra LV på lenge og skulle ønske at jeg hadde økonomi akkurat nå til å bare shoppe hele greien.

Men samtidig vet jeg at om man først skal kjøpe luksus mote er det sjeldent lurt å gå for trend produkter. Med mindre man har mer penger enn man vet hva man skal gjøre med da.
Men de fleste av oss har jo ikke det. Så det smarteste man gjør er å kjøpe noe man har hatt lyst på lenge og vet man kommer til å elske i mange år fremover, og ikke noe som går av moten til neste år.

Men snakk om STUNNIN kolleksjon. J’adorePS: Du kan klikke på bildet for å komme til ønsket produkt. 

Hva syntes du om kolleksjonen?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg