Byen er rosa

Jeg fikk beskjed i går om at de ikke ble ferdig med å feilsøke macbooken, så dette vil muligens ta enda flere dager enn ventet. Jeg håper på det beste, men det blir i mellomtiden kanskje litt ekstra dårlig bloggen fra meg.
Jeg har i det minste fortsatt noen episoder igjen av serien “The Great” på HBO som jeg skal se før Siren kommer tilbake 1.juni!
Har du ikke sett noen av de seriene så anbefaler jeg de på det sterkeste! Siren finner man på tv2 sumo.

Ellers tror jeg at jeg får sette pcen i dvale og komme meg ut de neste dagene når de melder hele 17-21 grader og sol! Denne byen er tross alt noe av det fineste når det er blitt grønt og blomstene blomstrer.
Favoritten min er disse japanske kirsebærtrærne. Elsker de rosa blomstene.
Skal garantert plante et slikt et en dag når jeg har min egen hage.Ha en fin dag xx

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg